joi, 31 decembrie 2009

tipa de la bar

Iti place accentu meu. Stiu. Nu m-ai privit inca atat de apasator cum te privim noi pe tine. Mai bine te ignor. Ceilalti pot sa iti faca avansuri. Dar imi dau seama ca de ceva timp tragi cu urechea la conversatia noastra si zic asta pentru ca observ ca il tot pui sa repete ce a zis. Nu esti atenta la conversatia voastra. Se pare ca te-am acaparat cu ceea ce le zic eu baietilor. Sau doar mi se pare. Ce faci? aa...dansezi. Sari ca o nebuna si vad ca nu stii melodia. Adica tu te distrezi, esti independenta si dansezi ca o rebela pe melodia la care toti ne-am hotarat sa stam la mese. Uite ca vin fanii. S-au ridicat cativa tipi putin ciupiti. Se dau mari cu stiluri de dans orientale sau ce or fi alea. Clar! Dansul pinguiului-asta lipsea. Dar e bine. Eu imi termin berea. Ma duc la bar sa mai iau una. Iti fur un zambet. Stau la bar si astept sa fiu servit si parca mi-ai sters toata memoria cu privirea aia. Cum... wow! Si ce zambet...
Iau berea. Cum sa ma duc acum spre masa? calm? sa dansez si eu ptuin? nu, nu cu berea in mana. Se mai tine mult ala dupa tine? E o melodie pe care nu o stiu. Te-a luat in brate, dar danseaza ca un cocalar. Prietenii mei ies pana afara. Ies si eu cu ei si dam cate o gura din vodca de acasa. Uuuu.....e tare. Acum pot sa dansez penal. ma doare undeva de ce mai zici. Pana la urma cu rusinea mor de foame. Poate asa o sa iti mai fur o privire. Si ce zambet...
Intram si ne asezam iar la masa. Stingem cu bere si ne ridicam. O bomba de melodieeee. "Bah! deci clar asta e. Tre sa facem ceva!"-spiritul de turma. Divide and conquer. A plecat si ala pana la baie cred. Vin mai aproape. Ma omoara ochii tai si nu dansezi rau, nu mai sari ca o descreierata. Deschid gura si nu zic nimic. In fond, de ce sa zic ceva? Limbajul trupului ar trebui sa faca treaba asta, dar el zice:"Am baut, dar erai buna si inainte sa beau". Neah! revizuim tactica...sa zica: "sunt mai mult decat ok si nici tu nu esti rea", dar ochii mei ma dau de gol. In ei citesti cat de fraier sunt:"Imi place privirea ta. Si ce zambet..."
Dar e tarziu si nu mai ai nici tu chef de altii. Am tacut pana acum si nici nu am miscat vreo ceva. Incep sa te agaseze si avansurile papagalului cu care esti si care s-a imbatat si el destul de zdravan. Ma las batut. "Mai vreti o bere baieti?". Nu spune nimeni "nu" in seara asta. Ma duc la bar iar si vad ca ea se imbraca si tot discuta cu ala. Asta e!"3 beri". Simt o mana pe spate. Ma intorc. Ma ia in brate si ma musca de ureche. "Poate maine". Are pierce in buza. A plecat singura. Iau berile. Ma intorc la prieteni si ciocnim. Dansam. Am baut prea mult sau chiar ea era? A ei era privirea fetei de la bar, cu pierce. Si ce zambet...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu