joi, 18 martie 2010

Infasor fularul inca o data dupa gat

Asteptam cu tigara-n mana sa vina trenul. Mi-au crapat buzele. Aveam timp sa mananc ceva, dar nu imi place sa intarzii, mai ales acum cand astept sa vina plecarea. Din cauza ninsorii intarzii sa ajungi. Imi infasor fularul inca o data dupa gat si trag mai repede din tigara pentru a-mi baga mainile in buzunar.
Ma uit lung pe linie si vad locomotiva. Arunc tigara si parca abia acum simt frigul. Simt cum ingheata sangele in mine cand imi amintesc ultima noastra conversatie la telefon. Nu am zis nimic. De ceva timp ascultam respiratia celuilalt la receptor si atat.
La vagonul 2...sau 3? Cobori singura cu bagajele, iti ridici privirea si ma vezi. Ma loveste mai tare ca gerul privirea sticloasa a ta. Iau una din genti. Cum a fost drumul? Nu, abia am ajuns si eu(te astept de jumatate de ora). Nu trebuia, dar m-am gandit sa te ajut cu bagajele. Intram sa bem ceva? Intram.
Caut un gest, o privire, dar acum nu mai reactioneaza la imaginea mea. Sunt la fel de simplu ca si ceilalti. Un fleac, m-a descifrat! Ne privim in ochi si totusi nu reusim sa schimbam mai mult de trei vorbe(oricum irelevante). Nu am mai facut, gandit si simtit nimic de la ultima intalnire. Traiesc senzatia asta pana in maduva oaselor pentru ca am trait mereu cu impresia ca nimic sunt fara ea(si naivitatea completeaza: si EA FARA MINE!). Privind mai tarziu inapoi am realizat ca impresiile erau corecte, avand in vedere universul limitat ce mi-l creasem si ca starile nu-mi erau false, dar ca mi le induceam. Imi este foame, dar mi-am luat si eu tot o cafea cu lapte.
Sparge brusc tacerea cu un cuvant al carui sens nu sunt capabil sa il inteleg:"gata". Ochii ii licaresc iar. O vad pentru prima oara dupa mult timp. Mai arunca niste cuvinte, dar nu-mi pot lua ochii de pe ai ei si parca nu aud nimic. Gesticuleaza si ia din cand in cand gurite mici din cafeaua fierbinte. Ii urmaresc fiecare ultim gest:al parului, mainilor, gurii.
Imi termin cafeaua, spun da, o sarut pe obraz si plec. Ma duc la peronul unde trebuia sa ajunga. Imi aprind o tigara si astept sa vina plecarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu